Meest gestelde vragen

 

Over Valetschiphol.nl

Hoe werkt valet parking van Valetschiphol.nl?

Bij aankomst op Schiphol volgt u de borden: "Vertrekhal". In de bocht, tussen vertrekhal 2 en 3 staat een medewerker van Valetschiphol.nl op u te wachten om de sleutel in ontvangst te nemen. De medewerker is duidelijk te herkennen als een medewerker van Valetschiphol.nl. De medewerker zal u verder helpen met het uitladen van uw bagage. Nu kunt u rustig inchecken voor uw vlucht en kunt u ontspannen op reis. Bij uw terugkomst op Schiphol staat onze chauffeur met uw auto voor u klaar voor de Vertrekhal.

Wie is Valetschiphol.nl?

Valetschiphol.nl is opgericht door Park and Fly B.V.. Park and Fly is al jaren een begrip in het parkeren bij Schiphol. Wij werken met een klein team van ervaren en betrouwbare chauffeurs bij wie kwaliteit voorop staat. Onze kernwaarden zijn dan ook: - Kwaliteit / Betrouwbaarheid en Comfort. Voor meer informatie over Park and Fly verwijzen wij u graag naar hun site.

Kunnen wij altijd onze auto bij jullie kwijt  en staat onze auto ook klaar als we ’s nachts terugkomen ?

Valetschiphol.nl is 24 uur per dag, 7 dagen in de week geopend.

Hoe kunnen wij contact met jullie opnemen?

Onze klantenservice is maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur te bereiken op tel. 020 65 38 638. U kunt ook een mail sturen naar info@valetschiphol.nl u ontvangt binnen max. 24 uur een antwoord.

Reserveren

Hoe reserveren wij een parkeerplaats?

Linksboven op de site treft u onze reserveringsmodule aan. Na het invullen van uw vluchtgegevens kunt u middels de button “Controleer beschikbaarheid” zien of er een parkeerplaats beschikbaar is en wat de kosten zijn. Door op doorgaan te klikken kunt u de reservering bij ons plaatsen. U ontvangt vervolgens een e-mail met de bevestiging dat wij uw reservering hebben ontvangen. LET OP: het is nog geen definitieve bevestiging van uw reservering, deze kan alsnog afgewezen worden. Zodra uw reservering is goedgekeurd ontvangt U hier per mail een bevestiging van met een betaallink voor de betaling. Wanneer het betalingstraject is doorlopen, ontvangt u van ons de voucher met procedure- en routebeschrijving. Met een kopie van uw voucher zien wij u op Schiphol op het door u aangegeven tijdstip.

Waarom is onze reservering nog niet definitief na de ontvangstbevestiging ?

Om onze hoogwaardige service te kunnen blijven garanderen kan het gebeuren dat wij op bepaalde tijdstippen geen auto’s meer kunnen ontvangen. U ontvangt bericht van de afwijzing van uw reservering via de mail. Hebben wij een half uur voor of na het door u opgegeven tijdstip wel ruimte zullen wij contact met u opnemen om te kijken of dit voor u een probleem is en zullen wij uw reservering eventueel aanpassen.

Hoeveel tijd van te voren kunnen wij een parkeerplaats reserveren? Is last minute reserveren mogelijk?

U kunt bij Valetschiphol.nl een parkeerplek reserveren tot 1 etmaal voor vertrek. Dit kan via de site www.valetschiphol.nl . Last minute reserveringen (binnen 1etmaal tot uiterlijk 2 uur voor aankomst op Schiphol) uitsluitend na telefonisch overleg.

Hoe lang kan ik een parkeerplaats reserveren?

U kunt bij ons vanaf minimaal 1 dag reserveringen. Voor wat betreft de lengte gelden er geen beperkingen. Wilt u echter langer dan 40 dagen bij ons parkeren, neem dan even contact op voor een offerte.

Ik weet m'n vluchtgegevens nog niet/of hoe laat ik vlieg. Hoe moet ik reserveren?

U kunt uiteraard gewoon een reservering bij ons maken. Bij het invoeren van de tijden kunt u fictieve tijden invullen net als bij het vluchtnummer. Graag uw vertrek- en aankomsttijden tijdig aan ons doorgeven zodra deze bij u bekend zijn. Dit i.v.m. onze planning. U kunt ons telefonisch of per mail informeren. Zijn uw vertrektijden niet tijdig bij ons bekend dan kunnen wij onze service helaas niet garanderen.

Hoe weet ik of mijn reservering door u is ontvangen?

Wanneer u de reservering heeft afgerond, krijgt u van ons per e-mail een bevestiging van de ontvangst van uw reservering. Let er op dat u uw mailadres goed invoert bij het reserveren.

Hoe wijzig of annuleer ik mijn reservering?

U kunt bij ons kosteloos annuleren tot 24 uur voor vertrek. Dit kan telefonisch of per mail. Wanneer u binnen 24 uur annuleert, brengen wij €.50,00 in rekening. Wanneer u zonder bericht niet op komt dagen (no-show) brengen wij €.50,00 in rekening.

Voor het wijzigen van uw reservering kunt u telefonisch of per mail contact opnemen met onze klantenservice. 

Uw reis

Wat gebeurt er als mijn vlucht vertraagd en ik daardoor later aankom als afgesproken? 

Het is belangrijk dat wij uw retour vluchtnummer hebben zodat wij uw vlucht kunnen volgen en wij op de hoogte zijn van eventuele vertragingen. Wanneer er iets wijzigt m.b.t. uw retour vlucht horen wij dat graag. Verder blijft dezelfde procedure van kracht en zorgen wij dat uw auto weer op tijd op Schiphol staat. 

Wat gebeurt er als ik eerder terugkom als afgesproken? 

Ook dit is geen probleem voor ons. U hoeft ons alleen even (tijdig) per telefoon / sms / mail informeren wanneer en met welke vlucht u terugkomt. Verder blijft dezelfde procedure van kracht en zorgen wij dat uw auto weer op tijd op Schiphol staat.

Ik kom na middernacht aan. Welke datum moet ik invullen bij de reservering? 

Het is de bedoeling dat u de datum en schematijd van uw vlucht invult. Als u de 10e vliegt en de 11e aankomt op Schiphol dan moet u dus de 11e invullen. LET OP: donderdagnacht na 0:00 uur is dus vrijdagmorgen.

Service

Wat gebeurt er met mijn sleutel(s)?

Nadat wij de auto voor u hebben teruggereden naar onze parkeerfaciliteit en hebben geparkeerd, bewaren wij uw sleutel op een veilige plaats. U krijgt uw sleutel weer terug van ons wanneer u ons de getekende kopie van uw voucher kunt tonen.

Hoe ver is uw parkeerfaciliteit van Schiphol?

Onze parkeerfaciliteit ligt op +/- 5 minuten rijden van de Vertrekhal. U kunt vind onze locatie aan de Hoeksteen in Hoofddorp.

Betaling

Wanneer en hoe kan ik betalen?

Bij Valetschiphol.nl dient de reservering vooraf te worden voldaan. Hiervoor gebruiken wij Multisafepay. U ontvangt hiervoor per e-mail een betaallink waarna u kunt kiezen hoe u wilt betalen.

Mijn vraag staat er niet tussen.

Als uw vraag hierboven niet wordt beantwoord, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur.

Valetschiphol.nl