Veelgestelde vragen 2018-02-26T18:18:25+00:00

VEEL GESTELDE VRAGEN

Hoe werkt valetparking van Valetschiphol.nl? 2018-03-25T14:34:34+00:00

Een haf uur voor aankomst belt u ons op tel.nr. +31 (0)6 22 90 16 55.  Bij aankomst op Schiphol volgt u de borden: “Vertrekhal”. In de bocht, tussen vertrekhal 2 en 3 zal een medewerker van Valetschiphol.nl u benaderen om uw sleutel in ontvangst te nemen. De medewerker is duidelijk te herkennen als een medewerker van Valetschiphol.nl. De medewerker zal u verder helpen met het uitladen van uw bagage. Nu kunt u rustig inchecken voor uw vlucht en kunt u ontspannen op reis. Bij uw terugkomst op Schiphol belt u ons als u de bagage in handen heeft. Onze chauffeur levert de auto zo snel mogelijk af in de bocht tussen vertrekhal 2 en 3, daar waar u de auto afgeleverd heeft.

 

Wie is Valetschiphol.nl? 2018-03-03T19:01:40+00:00

Valetschiphol.nl is een onderdeel van Businessparkeren B.V. Wij werken met een klein team van ervaren en betrouwbare chauffeurs bij wie kwaliteit voorop staat. Onze kernwaarden zijn: Service/Kwaliteit/Betrouwbaarheid.

Kunnen wij altijd onze auto bij jullie kwijt en staat onze auto ook klaar als we ’s nachts terugkomen ? 2017-12-05T11:13:52+00:00

Valetschiphol.nl is 24 uur per dag, 7 dagen in de week geopend.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen? 2018-03-25T14:06:20+00:00

Wij zijn 24/7 bereikbaar via tel.nr. +31 (0)6 22 90 16 55 . U kunt ook een email sturen naar info@valetschiphol.nl , u ontvangt binnen max. 24 uur een antwoord.

Wat gebeurt er als mijn vlucht vertraagd is en ik daardoor later aankom als afgesproken? 2018-03-03T18:30:33+00:00

Het is belangrijk dat wij het juiste vluchtnummer retour hebben, zodat wij uw vlucht kunnen volgen en wij op de hoogte zijn van eventuele vertragingen. Wanneer er iets wijzigt m.b.t. uw retourvlucht horen wij dat graag per email. Verder blijft dezelfde procedure van kracht en zorgen wij dat uw auto weer op tijd op Schiphol staat.

Wat gebeurt er als ik eerder terugkom als afgesproken? 2018-03-25T13:59:52+00:00

Ook dit is geen probleem voor ons. U hoeft ons alleen even (tijdig) per e-mail te informeren wanneer en met welke vlucht u terugkomt. Verder blijft dezelfde procedure van kracht en zorgen wij dat uw auto weer op tijd op Schiphol staat.

Ik kom na middernacht aan. Welke datum moet ik invullen bij de reservering? 2017-12-05T11:23:16+00:00

Het is de bedoeling dat u de datum en schematijd van uw vlucht invult. Als u de 10e vliegt en de 11e aankomt op Schiphol dan moet u dus de 11e invullen. LET OP: donderdagnacht na 0:00 uur is dus vrijdagmorgen.

Wat gebeurt er met mijn sleutel(s)? 2018-02-28T23:21:23+00:00

Nadat wij de auto voor u hebben teruggereden naar onze parkeerfaciliteit en hebben geparkeerd, bewaren wij uw sleutel op een veilige plaats. U krijgt uw sleutel weer terug van ons wanneer u ons de getekende kopie van uw bevestiging kunt tonen.

Hoe ver is uw parkeerfaciliteit van Schiphol? 2018-03-03T18:28:26+00:00

Onze parkeerfaciliteit ligt op +/- 8 minuten rijden van de Vertrekhal. Onze locatie (dependance) is Kruisweg 415 te Rozenburg N.H. Voor overdekt parkeren rijden wij uw auto naar Roelofarendsveen.

Wanneer en hoe kan ik betalen? 2018-03-03T18:27:27+00:00

Bij Valetschiphol.nl dient de reservering, bij voorkeur, vooraf te worden voldaan. Hiervoor gebruiken wij Mollie.  Indien dit niet lukt kunt u per pin of contant betalen bij aankomst.

Mijn vraag staat er niet tussen. 2018-03-03T18:25:59+00:00

Als uw vraag hierboven niet wordt beantwoord, kunt u contact opnemen met ons.

Hoe reserveer ik een parkeerplaats? 2018-03-25T14:04:56+00:00

Linksboven op de site treft u onze reserveringsmodule aan. Na het invullen van uw vluchtgegevens kunt u middels de button “Controleer beschikbaarheid” zien of er een parkeerplaats beschikbaar is en wat de kosten zijn. Door op doorgaan te klikken kunt u de reservering bij ons plaatsen. U ontvangt vervolgens een email met de bevestiging dat wij uw reservering hebben ontvangen. Met uw bevestiging zien wij u op Schiphol op het door u aangegeven tijdstip.

Hoeveel tijd van te voren kunnen wij een parkeerplaats reserveren? Is last minute reserveren mogelijk? 2018-02-28T23:30:09+00:00

U kunt bij Valetschiphol.nl een parkeerplek reserveren tot 12 uur voor vertrek. Dit kan via de site www.valetschiphol.nl . Last minute reserveringen (binnen 12 uur tot uiterlijk 2 uur voor aankomst op Schiphol) uitsluitend na telefonisch overleg.

Hoe lang kan ik een parkeerplaats reserveren? 2018-02-28T23:28:50+00:00

U kunt bij ons vanaf minimaal 1 dag reserveren. Voor wat betreft de lengte gelden er geen beperkingen. Wilt u echter langer dan 40 dagen bij ons parkeren, neemt u dan even contact op voor een offerte.

Ik weet m’n vluchtgegevens nog niet/of hoe laat ik vlieg. Hoe moet ik reserveren? 2018-02-28T23:28:10+00:00

U kunt uiteraard gewoon een reservering bij ons maken. Bij het invoeren van de tijden kunt u fictieve tijden (00.00 uur) invullen net als bij het vluchtnummer. Graag uw vertrek- en aankomsttijden tijdig aan ons doorgeven zodra deze bij u bekend zijn. Dit i.v.m. onze planning. U kunt ons per email informeren. Zijn uw vertrektijden niet tijdig bij ons bekend dan kunnen wij onze service helaas niet garanderen.

Hoe weet ik of mijn reservering door u is ontvangen? 2018-03-25T14:02:08+00:00

Wanneer u de reservering heeft afgerond, krijgt u van ons per email een bevestiging van de ontvangst van uw reservering. Let er op dat u uw emailadres goed invoert bij het reserveren.

Hoe wijzig of annuleer ik mijn reservering? 2018-03-25T14:01:12+00:00

U kunt bij ons kostenloos annuleren tot 24 uur voor vertrek. Dit kan alleen per email. Wanneer u binnen 24 uur annuleert, brengen wij € 50,00 in rekening. Wanneer u zonder bericht niet op komt dagen (no-show) brengen wij het volledige bedrag in rekening.

Voor het wijzigen van uw reservering kunt per email contact opnemen met info@valetschiphol.nl